Rusi v Zaporožskej elektrárni ostreľujú samych seba ?

7. augusta 2022, nshv, Nezaradené

Pýtam sa tých, čo nás už na Slovensku dva-tri dni kŕmia informáciou z kyjevských zdrojov, že Rusi ostreľujú najväčšiu európsku atómovú elektráreň – Zaporožskú jadrovú elektráreň a mesto Energodar, ktoré je s ňou spojené. Pýtam sa preto, lebo hoci som pri informáciách z Kyjeva zvyknutý na všeličo, toto je už dosť silná káva. Pýtam sa preto, lebo táto jadrová elektráreň a mestečko Energodar je už niekoľko mesiacov v rukách vojakov RF, DNR a LNR. A nič na pomerne vzdialenom fronte nesvedčí o tom, že by sa chystali z Energodaru ustúpiť. Pýtam sa preto, lebo ak by to bola pravda, muselo by ísť o tzv. priateľskú streľbu, teda o prípad, keď si ruská armáda omylom ostreľuje svoje vlastné pozície. Pýtam sa preto, lebo ak by to bola pravda, potom by sa Rusi sami ohrozovali atómovým výbuchom. Pýtam sa preto, lebo to by potom účinky takéhoto výbuchu dopadli /vzhľadom na prúdenie vetrov zo západu/ najmä na rozsiahle územia nielen DNR a LNR ale predovšetkým Južného Ruska -až po Soči. Pýtam sa preto, lebo to by sa potom Rusi vo víťaznej fáze svojho ťaženia na Ukrajinu zrazu z ničoho nič rozhodli spáchať celonárodnú kolektívnu samovraždu.

Páni a dámy-ak toto má logiku, tak potom na jej pochopenie treba špeciálne vyvinutý UKRAJINSKÝ MOZOG. Môj slovenský stredourópsky mozog na pochopenie takejto logiky nestačí. – Vzdávam sa. Svieti červená kontrolka. Môj „cerebral emergency system“ ma práve vypína…..

Nedávno tu bol blog o tom, že Rosatom požiadal MAAE, aby vzhľadom na faktické už dlhodobé ovládanie ZAE ruskými silami súhlasila s prechodom správy z ukrajinskej Ukrenergo/Energoatom na Rosatom. MAAE nemá žiadnu kompetenciu formálne správnu žiadosť Rosatomu odmietnuť. S jednou jedinou výnimkou-ak by ZAE prestala fungovať a hrozila by jej katastrofálna havária. A ajhľa, v priebehu posudzovania žiadosti Rosatomu úplnou zhodou náhod dochádza práve k takémuto prípadu. – Môj slovenský stredourópsky mozog náhle zasvietil na zeleno. Obnovuje svoju normálnu činnosť. Čosi mi pri posudzovaní ostreľovania ZAE už začalo dávať zmysel. Čosi sa zdá byť pre mňa Slováka a Stredourópana už zrazu logické…

-Aj by som vám prezradil, čo to je. Ale článok by zmizol a tak by ste sa tú logickú alternatívu nedozvedeli. Ale možno vám na pochopenie veci stačí aj jedna vaša vlastná pomôcka: váš normálne fungujúci slovenský či stredoeurópsky mozog.